sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Pikainen superdieetti-postaus


Aloitin 11.2 superdieetin. En nyt pysty muistamaan miksi juuri nyt siihen päätin osallistua, onhan niitä ollut ennenkin. Kai se mainos vaan tuli jossain facebookissa niin usein, että ajattelin niin, että 50e on aika pieni raha siitä jos tuo oikeasti toimii. Eli jos vaan saan itestäni irti, ja teen mitä vaaditaan.
Kivuttomasti se ei lähtenyt käyntiin kun on syönyt koko ikänsä lähestulkoon joka päivä herkkuja, muutamia parempia jaksoja lukuunottamatta.
Joskus herkuista on kiinnostuneet muutkin :D
Ensimmäiset kolme päivää oli pelkkää ärsytystä. Ei ollut asiaa mikä ei olisi ottanut päähän! Mutta siitä se sitten laantui ja tasottui. Onneksi, ei sitä olisi kukaan jaksanut kuunnella :)
Nälkä ja väsymys tulivat seuralaisikseni vähitellen jo ekasta viikosta alkaen. Tai ainakin nälkä, väsymys taisi tulla kuvioihin vasta toisella tai kolmannella viikolla.
Kolmannella viikolla tuli uusi ******** niin paljon ettei veri kierrä-kausi. Se kesti pari-kolme päivää. Taas siitä päästiin yli vaikka nälkä oli jo aikamoinen välillä ja väsymys painoi/painaa. 
Mielessä kävi monta kertaa keskeytys koska jos tällä jotain saa pois ne tulee salamana takaisin kun otan kuuden viikon mussuttamatta jätetyt herkut takasin, ja lista on pitkä! :) Onneksi en keskeyttänyt vaikka väärinhän olen syönyt välillä tarkoituksella ja välillä vahingossa, ja liikuntaakaan en ole tehnyt ohjeiden mukaan. Jos mulla on ollut tajuton nälkä niin oon syöny hyvillä mielin salaisia kanamunia tai kinkkua :) Läkerolleja saattaa mennä askeittain huonoina/hyvinä (riippuu kummalta kantilta asiaa katsoo :D) päivinä. En välitä siitä paljoakaan kun olen jo aika ylpeä, että olen pitäytynyt tässä muuten, ei ole lipsahtanut mitään roskaruokaa/karkkia/sipsiä/suklaata/munkkia/pullaa tms. tähän jätemyllyyn kohta viiteen viikkoon, ja se on paljon se! ÄÄRETTÖMÄN PALJON! :D

Tuloksista en kauhesti osaa sanoa, tai en mitään mullistavaa ainakaan. Olen mittaillut meidän tollasella "kehonkoostumusvaa'alla" niin usein kun olen muistanut. Eihän se todellakaan kerro absoluuttista totuuttaja siihen vaikuttaa monetmonet tekijät, ja tuloksetkin voivat vaihdella, mutta huvikseni olen siitä pitänyt kirjaa:

12.2.13                          23.2.13                        7.3.13                       17.3.13
60.2kg                                 58.5kg                                       57.7kg                      58.2kg
r% 27.8%                            r% 27.1%                                   r% 25.3%                 r% 22.2%
l% 31.3%                             l% 32.4%                                   l% 32.2%                 l% 34.3%
sis.rasva 4                           sis.rasva 4                                    sis.rasva 4                sis.rasva 3


Pituuttahan mulla on noin 165.5cm eli tietysti 166cm, jos kysytään :D 
BMI näin ollen huitelee jossain siellä 21, jotain.
Noi on nyt vaan otettu jostain välistä mutta joku aamu paino on enemmän kun edellisenä, samoin rasvaprosentti voi olla seuraavana aamuna taas enemmän kun edellisenä, kun myös lihasprosentti voi heitellä. Vaikuttaa ilmeisesti missä välissä liikuntaa on harrastanut ja syömiset ja juomiset, eli kaikki :D Ja toi tän päivän paljon alhaisempi rasva% ja noussut lihas% voi siis johtua aamukävelystä minkä olin käynyt tekemässä ennen vaa'alle astumista.
Mutta iloinen olen tosta sisäelinten ympärillä olevasta rasvaindeksistä (?) 

Se oli joskus 2010 aina mulla toi 3, pienempää en oo nähny kellään, koska oon vaan nähny poikaystäväni ja sen kavereitten tuloksia :) joten en tiedä onko 0 esim. tossa mahdollinen. On se kyllä inbody-mittauksissa ollut aina kanssa hyvä. Mutta takas asiaan, eli se oli aina 3 kunnes jotakin tapahtui ja se nousi ja JÄMÄHTI neljään! Se on ollut 4 pari vuotta mutta nyt kaksi päivää se on ollut kolme! :D En tiedä onko pysyvää mutta nyt olen iloinen :D

Vielä tämä päivä ja viimeinen viikko ja sitten on elämäni ensimmäinen dieetti kohtalaisesti suoritettu! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti