keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Blogivaihto

Moikka!
Kirjotan tätä niinku tällä olis muka lukijoitakin :D :D
Kirjotin niin mielenkiintoisia tekstejä gymspacen blogiin, etten voinu olla laajentamatta tälläiseen "yleiseen" blogiin.

Omaksi huviksi ja motivaation lisäämiseksi aloitin tammikuussa kirjoittamaan liikuntaan littyen sinne gymspaceen. Mutta mun tekee mieli kirjoittaa muistakin asioista ja se taitaa olla väärä paikka esim. hiusjutuista puhumiseen :D
Edelleen kyllä tosiaan omaksi huviksi, itseni motivoimiseksi ja itseä kiinnostavien juttujen kokoamispaikaksi teen tätä. Ja aina vaan kivempaa jos joku haluaa vapaaehtoisesti seurata ja kommentoida :)

Mainostan tietty gymspacessa, että alotinkin täällä, jos joku on oikeasti lukenut mun juttuja kääntyneillä kuvilla niin voi seurata täällä. Veikkaan kyllä, että suurin osa oli sellasia kun ittekkin, että luki siitä uusimmat päivytykset listasta aina joitettenkin juttuja :D

Kokeilenkin heti toimiiks tässä toi kuvien laittaminen puhelimella vähän paremmin ku edellisessä. 
Eikä! Tää onki vaikeempaa! Tai ainaki sillai et en oikein tiedä miten se nyt sit tehdään... Mun täytyy hiukan perehtyä :)
Ehkä mä koitan nyt ensin saada sittenkin ihan vaan postauksen aikaseks :D
Jos se onnistuu niin kirjotan sit hiukan ittestäni ja mikä mua kiinnostaa :) Ja sen jälkeen vaikka mistä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti