sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Hienosäätöä

Ajattelin nopeesti laittaa värejä ja taustakuvia ja vaikka mitä mutta sekään ei tälläiselle atk-ihmeelle ollutkaan niin helppoa! Sain jotkut värit ok mutta toisiin jäi ei niin toivotut mutta en päääse niitä vaihtamaankaan :( Pääsis varmaan jostain mutta eimitään tietoa mistä :D

Tänään olis ollu hieno ja lämmin ilma koittaa jaksaako juosta enää yhtään mutta aamuisen kävelyn jälkeen väsysin kokonaan ja tuli kylmä ja sitten alkoikin maistua finrexin. Että kun voi ärsyttää! Parempi se nyt on tietty sit olla rauhassa kun en todellakaan jaksa olla kipeenä  >:O Toivottavasti huomenna olis parempi :)

Toi vois helpottaa mun oloa tai ainakin auttais mua hyväksymään, että en päässy juoksemaan hyvästä syystä. Eihän siitä olis varmaan ollu kun haittaa jos väkisin olisin raahautunut tienviertä 5 tai 10km.
Siis jos edes olisin jaksanut juosta, alkaa olee taas aika kauan edellisestä juoksusta.
Sunnuntaina heti matkan jälkeen 3.2 oon viimeks juossu 10km ja siitä fiksusta ideasta lähtien mulla oli nilkka kipee joku 3 viikkoa :D Sillon ei kyllä naurattanu. Ja sen jälkeen varmaan kaks kertaa 1km ja yhden kerran reilu 4km. Kyllä niillä jo melkein mennään puoli maratonille :D

Mun on varmaan pakko pian tehdä joku matkapostaus omaksi iloksi kun tulee niin paljon mieleen tostakin kuvasta. Hong Kongissa käytiin yks ilta italialaisessa Domani ravintolassa. Toi tiramisu oli pieni mutta tosi hyvä. Lähellä oli, etten nuollu lautastakin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti