perjantai 7. kesäkuuta 2013

Tämän viikon liikunnat


Moikka!
Juurihan mä kirjotin kolmen viikon liikkumiset ja nyt taas tän viikon liikunnat :D
En oo tehny kunnolla bikini challengen treenejä vaan aina vähän jotain muokkausta on ollut pelissä.
Maanantaina olin salilla ja kävin ulkotreenivariaation tekemässä illalla
Tiistaina olin salilla
Keskiviikosta tuli lepopäivä
Torstaina olin pumpissa
Perjantaina eli tänään olin cx worxissä ja nyt koitan lähteä joko salille tai ulkotreeniä tekemään.
Nyt on jo 9 ulkotreenivaihtoehtoa ja silti mä mietin miten niitä sekottelis :D
Lauantaina ja sunnuntaina koitan aamuaerobisen tehdä ja lauantaina myös sali on suunnitelmissa.
Nyt täytyy lähteä ainakin pakkaamaan salikassia ellen pääse ulos asti tekemään ulkotreeniä :)

Aamukävelykuvia pari viikkoa sitten






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti